donderdag 13 september 2007

Show me your "Sloggi"

Sloggi komt met de spraakmakende reclamecampagne:
"Show me your Sloggi".
Wie is het nog niet opgevallen?
De grote billboards met daarop goedgevulde dames in niet meer dan een string of slip van Sloggi.
Het is grappig, opvallend, en spraakmakend.

Bij de campagne show me your Sloggi, wordt jij als (potentiele) klant gevraagd om wat te doen. Je moet een foto maken van je eigen achterwerk zoals ze staan op de billboards in de stad.


Op http://www.sloggi.nl/ kan je je hiervoor aanmelden en meer informatie vinden.

Sloggi wil hiermee een bepaalde doelgroep bereiken en het merk jonger laten lijken. En ten tweede willen zij de aangemelde meiden geïnteresseerd houden door nieuwe leuke acties te bedenken. Dit kan, doordat ze bij inschrijving hun email adres hebben afgegeven.

Dus het uiteindelijke doel is nieuwe, jonge klanten werven.
Het is leuk bedacht, maar of het gaat lukken hangt af van de dames.

Geen opmerkingen: